جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
نشست هماهنگی برنامه‌های هفته فراجا در بوشهر

حوزه/ سرهنگ خسروی گفت: در هفته فراجا با ارتقای عملکردها در حوزه‌های مختلف و البته با بازنمایی و انعکاس عملکردمان به آحاد مردم تلاش می‌کنیم از مشارکت و هم‌افزایی حداکثری عموم مردم برخوردار باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ عبدالله خسروی فرمانده مرزبانی استان بوشهر صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته فراجا که با حضور رؤسا و معاونین برگزار شد، اظهاز داشت: امنیت واژه مقدسی است که ثمره آن برای همه است و تلاش مرزبانان به گونه‌ای رقم خورده که احساس امنیت به عنوان نتیجه بالاتر از امنیت در ذهن و خانه‌های مردم جای گرفته است.

وی افزود: واژه ارزشی شایسته پلیس و مرزبان ولایی، اقتدار است که این اقتدار با عملکرد غیورمردان نظم و امنیت در سراسر مرزها و شهرها نمود پیدا کرده و سهم فراجا در امنیت کشور به طوری است که باید به شما افتخار کنیم.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و هفته فراجا، خاطرنشان کرد: برای مجموعه انتظامی و مرزبانی جای بسی افتخار است که اولین شهدای عرصه دفاع مقدس از مجموعه ژاندارمری بودند که خیلی مظلومانه در اولین سنگرهای دفاع از میهن عزیزمان شربت شهادت را نوشیدند و هم‌رزمان دیگرمان از مجموعه‌های شهربانی، ژاندارمری و کمیته انقلاب نیز بلافاصله به مناطق جنگی اعزام شدند و هم دلاورانه از کیان وطن دفاع کردند و هم در انجام مأموریت‌های اصلی خود در حوزه نظم و امنیت شهرها و روستاهای مرزی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به تلاش مضاعف مجموعه انتظامی در اجرای مأموریت اربعین، یادآور شد: به رغم تلاش گسترده دشمنان و ایادی استکبار برای به حاشیه کشاندن این رویداد عظیم جهانی و در سایه عنایات خاصه حضرت سیدالشهدا(ع) و ایفای نقش همرزمان انتظامی یک بار دیگر در عرصه برقراری نظم و امنیت این آئین افتخار آفرینی کردیم.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر، با اشاره به در پیش بودن هفته فراجا، ابراز کرد: باید تلاش کنیم طی این مناسبت ارزنده همه اقشار مردمی و مسئولان سایر نهادها با اهداف پلیس در حوزه نظم و امنیت همراه شوند و همگان به‌خوبی احساس کنند که خیلی از موضوعات ساری و جاری سطح جامعه بدون حضور و ورود پلیس امکان تحقق نخواهند یافت.

سرهنگ خسروی، با تأکید بر تلاش در جهت انجام بهترین برنامه‌ها در هفته فراجا، اظهار کرد: طی این مناسبت با ارتقای عملکردها در حوزه‌های مختلف و البته با بازنمایی و انعکاس عملکردمان به آحاد مردم تلاش می‌کنیم از مشارکت و هم‌افزایی حداکثری عموم مردم برخوردار باشیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha